همدان- مدیر جهاد کشاورزی همدان گفت: سال زراعی امسال تاکنون با هدف حمایت از کشاورزان شهرستان همدان، ۷هزار و۱۶۰ تن کود بین کشاورزان توزیع شده است.

7000 تن کود شیمیایی بین کشاورزان همدان توزیع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین فضلی اظهار کرد: هدفگذاری سال زارعی ۹۸ توزیع حدودا یک هزار و ۱۵۰ تن کود شیمیایی برای تقویت تولید  بخش کشاورزی شهرستان همدان است همچنین مبارزه با سن مادر را در یک هزار و ۹۰۵ هکتار و ۷ هزا رو ۲۰۰ علف هرز  کشاورزان شهرستان همدان  اجرا کردند.

وی با یادآوری اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان همدان با همکاری مستمر کشاورزان رصد دایم از مزارع کشاورزی شهرستان دارند، افزود: تاکنون گزارشی از وجود ملخ دریایی یا صحرایی در شهرستان همدان نداشتیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان بیان کرد: ۱۶ هزار مترمربع گلخانه گل های زینتی و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی هم به مساحت۵ هزار مترمربع در شهرستان در دست ساخت است.

فضلی افزود: بهره برداری ۳ طرح آبیاری کم فشار به طول ۷ کیلومتر در روستاهای عربلو، حیدره و مولیجه با هزینه کرد ۵۵۵ میلیون تومان و آبیاری کم فشار در روستاهای عزلیجه و شمس آباد با اعتبار ۶۱۹ میلیون تومان  از دیگر طرح‌های شهرستان همدان در بخش کشاورزی است.

 انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.