البرز- کشتی گیر ملی پوش البرز با اشاره به اهدای یکی از مدال های خود برای آزادی زندانیان غیرعمد گفت: سعی دارم با کمک خداوند زمینه آزادی افراد گرفتار بیشتری را فراهم کنم.

اهداء مدال کشتی گیر البرزی برای آزادی زندانیان

به گزارش قدس آنلاین علیرضا کریمی در مراسم گلریزان آزادی زندانیان شهرستان فردیس که شامگاه یکشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدال اهدایی من به گلریزان آزادی زندانیان مربوط به مسابقات آسیایی بزرگسالان ۲۰۱۷ بود که به میزبانی کشور هند برگزار شد.

قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا ادامه داد : هدیه این مدال به آزادی زندانیان غیرعمد به پیشنهاد خانواده ام صورت گرفت تا بتوانم تاثیراندکی در این بخش داشته باشم.

دارنده مدال برنز جهان خاطر نشان کرد :از اقدامی که انجام دادم، خوشحال هستم و سعی دارم بتوانم به کمک خداوند افراد گرفتار بیشتری را نجات دهم چرا که معتقدم حق این افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند دوری از خانواده و تحمل رنج و سختی نیست.

گفتنی است مدال طلای علیرضا کریمی کشتی گیر با اخلاق البرزی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال توسط شورای شهر فردیس خریداری شد و عواید آن در اختیار انجمن حمایت از زندانیان استان البرز قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.