مدیر عامل ستاد دیه استان خراسان رضوی گفت: جشن گلریزان این استان در ۸ خرداد ماه در تالار نور مشهد برگزار می شود.

۷۵۵زندانی جرائم غیر عمد در خراسان رضوی  وجود دارد/جشن گلریزان ۸ خرداد ماه در  مشهد برگزار می شود

جواد غفاریان قدیرزاده طوسی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: جشن های گلریزان در بالغ بر ۱۲ شهرستان استان خراسان رضوی از روز ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۹ خرداد ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به طور نمونه این جشن ها امروز در شهرستان درگز و تربت حیدریه،  فردا در شهرستان گناباد، ۲۶اردیبهشت ماه در شهرستان کاشمر، ۲۸اردیبهشت ماه نیز در شهرستان سرخس و ۸ خرداد ماه نیز بجستان این جشن را برگزار می کند.

قدیرزاده طوسی با بیان اینکه تعداد افراد زندانی جرائم غیر عمد در استان خراسان رضوی ۷۵۵نفر هستند، افزود: در شهرستان مشهد نیز که بیشترین افراد زندانی جرائم غیر عمد را در استان دارا می باشد، در بخش تصادفات یک نفر، مهریه ۱۱ نفر، نفقه ۱۳ نفر، بدهکاران مالی ۴۳۴نفر و صدمه بدنی، قتل  شبه عمد نیز ۵ نفر وجود دارند.

وی با بیان اینکه رایزنی هایی با هیئت ورزش های زورخانه ای و باستانی مشهد نیز برای برگزاری جشن گلریزان در زورخانه های فعال در سطح شهر مشهد نیز انجام شده است که در صورت توافق و مساعدت لازم  در این مکان ها نیز جشن های گلریزان برگزار خواهد شد، ادامه داد: برآوردی از مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان وجود ندارد، ولی این مبلغ برای شهر مشهد بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان خراسان رضوی  ادامه داد: جشن گلریزان در شهر مشهد نیز با همکاری شهرداری  و برنامه ای با عنوان بهار جان ها در میدان جانباز به مدت ده شب  از روز ۲۲ اردیبهشت ماه آغازشده است که هرشب در قسمتی از این برنامه افرادی از سوی ستاد دیه استان به سخنرانی می پردازند و سه شب نیز نمایشی با عنوان آزاد سازی زندانیان از سوی ستاد دیه در این مراسم اجرا می شود. همچنین یک غرفه نیز از سوی ستاد دیه استان در این مراسم آماده ثبت نام و در یافت کمک های افراد نیکوکار می باشد.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان استان نیز در ۸ خرداد ماه در تالار نور برگزار می شود، افزود: از همه افراد نیکوکار دعوت می شود در این جشن حضور پیدا کنند و با کمک های خود در هر سطحی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم سازند تا این افراد نیز از نعمت زندگی در کنار خانواده بهره مند شوند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.