ستاره بلژیکی چلسی عنوان کرد که دو هفته پیش به مسئولان اجرایی این تیم را از تصمیم گیری اش در مورد آینده مطلع کرده است. هازارد در سال ۲۰۱۲ با مبلغ ۳۲ میلیون پوند، از لیل به چلسی پیوست و در حال حاضر تنها یک سال از قرارداد او با باشگاه لندنی باقی مانده است.

هازارد: چند هفته پیش مسئولان چلسی را از تصمیمی که گرفتم آگاه کردم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینگر ۲۸ ساله چلسی، در دقیقه ۶۹ بازی روز گذشته (۱۲ می) در مقابل لسترسیتی که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید، تعویض شد و به نظر می رسد که به احتمال فراوان، این آخرین بازی هازارد با لباس چلسی و لیگ برتر بود. ستاره بلژیکی آبی های لندن، پس از مسابقه در مقابل لسترسیتی عنوان کرد که باشگاه چلسی، از تصمیم او در مورد آینده آگاه است. او اظهار داشت:

چند هفته پیش مسئولان چلسی را از تصمیمم آگاه کردم. من تصمیم خودم را گرفتم اما همه چیز، فقط به من بستگی ندارد و عوامل دیگری نیز دخیل هستند. من تصمیمم را گرفتم همین. 

زمانی که از هازارد سوال شد که آیا تصمیم او در مورد آینده، پس از فینال لیگ اروپا در مقابل آرسنال (۲۹ می) مشخص خواهد شد، او اینگونه پاسخ داد:

فکر می کنم همینطور باشد. ما یک فینال پیش رو داریم و پس از آن خواهیم دید چه اتفاقی پیش خواهد آمد. من می خواهم که این مسئله هر چه زودتر حل شود، اما این اتفاق نمی افتد. با این حال، هنوز منتظر هستم، مثل شما خبرنگاران و البته طرفدارانی که منتظر هستند.

هازارد در جایی دیگر از گفت و گویی به طور مصمم، عنوان کرد که گمانه زنی های که در طول فصل در مورد آینده اش وجود داشت، به هیچ عنوان و به خصوص وقتی که داخل زمین مسابقه بوده، باعث حواس پرتی و عدم تمرکز او، نبوده است. ستاره بلژیکی آبی های لندن، گفت:

هیچ وقت، هیچ وقت بدون تمرکز بازی نکردم. وقتی که شما در ترکیب تیم و در زمین بازی حضور دارید، سعی می کنید که تنها روی توپ و زمین بازی تمرکز کنید، همین. وقتی که من در زمین مسابقه هستم، سعی می کنم که بهترین بازی را انجام بدهم.

هازارد کار خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر، با آمار فوق العاده ۱۶ گل و ۱۵ پاس گل، به پایان رساند.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.