مدیرعامل شرکت ملی گاز پاکستان اعلام کرد که به زودی هیئتی از کارشناسان ایرانی برای بررسی خط لوله انتقال گاز به "اسلام آباد" سفر خواهد کرد.

سفر هیئتی ایرانی به "اسلام آباد"  برای بررسی خط لوله انتقال گاز

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، منابع خبری پاکستان امروز دوشنبه به نقل از "مبین ولت" مدیرعامل شرکت ملی گاز پاکستان گزارش دادند این کشور بر اجرای کامل پروژه خط لوله انتقال گاز از ایران مصمم است.

"مبین صولت" گفت: تحریم های آمریکا مانع مهمی در مسیر اجرای این پروژه به شمار می رود، ولی پاکستان به عنوان امضا کنند این قرارداد، خواستار اجرای آن در سریعترین زمان ممکن است.

این مسئول پاکستانی افزود: به زودی هیئتی ایرانی با سفر به اسلام اباد، در نشستی با همتایان پاکستانی خود راه های اجرای خط لوله انتقال گاز را بررسی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز پاکستان همچنین اعلام کرد که پس از این هیئتی از پاکستان نیز برای پیگیری گفتگوها به تهران سفر خواهد کرد و مقامات دو کشور باید پیش از اجرای پروژه برای حل مسائل موجود رایزنی کنند.

گفتنی است "عمران خان" نخست وزیر پاکستان هفته گذشته اعلام کرد که این کشور با همکاری جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم برای اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.