۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 656224

در این هفته آرامش بی سابقه ای در رده بندی پر طرفدار ترین گوشی ها را شاهد هستیم و اکثر گوشی ها در همان جایگاه قبلی خود قرار گرفته اند.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در این رده بندی گلکسی A50  سامسونگ همانند گذشته به لحاظ قیمت اقتصادی و امکانات نسبتا مناسبی که دارد همچنان در رده اول رده بندی می باشد.

OnePlus 7 Pro و Galaxy A70 که به عنوان نسل بعدی و برادر بزرگ تر A50  هستند نیز به ترتیب در رده دوم و سوم رده بندی این هفته قرار دارند.

Redmi Note 7 و Huawei P30 Pro را همچنان در جایگاه چهارم و پنجم مشاهده می کنیم، اما رده ششم نام جدیدی را به خود می بیند.

 Realme X که در جایگاه ششم قرارا دارد، در هفته آینده نیز خود را در چین خواهد دید، اما تا اکنون هم توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این برند تجاری جوان در حال حاضر یک هیاهوی بزرگ در هند به راه انداخته و با هر گوشی جدیدی که از این برند معرفی شود، کاربران انتظارات بیشتری خواهند داشت.

Huawei P30 Lite با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده هفتم قرار گرفت و نتوانست محبوبیت خود را مانند Google Pixel 3a XL  که نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط کرد و در جایگاه هشتم قرار گرفت را حفظ کند.

Galaxy A30 سامسونگ جایگاه نهم را همچنان حفظ کرده است، در حالی که Redmi Note 7 Pro با دو پله سقوط به جایگاه آخر این رده بندی رسیده است و بدین معناست که S10 + سامسونگ که در جایگاه دهم در هفته پیش بود، دیگرهیچ جایگاهی در این رده بندی ندارد.

بیشتر بخوانید: سامسونگ قیمت( galaxy a۹ (۲۰۱۸ و (a۷ (۲۰۱۸ را در هند کاهش می‌دهد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.