لرستان- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از جایگزینی شبکه‌های پایدار با شبکه‌های موقت احداث شده در زمان سیل خبر داد.

‍ شبکه‌های پایدار جایگزین شبکه‌های موقت در زمان سیل خواهند شد

 به‌گزارش قدس‌آنلاین؛ فریدون خودنیا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی فشرده، شبکه‌های توزیع برق پایدار و دائمی، جایگزین شبکه‌های موقت احداث شده در زمان سیل می‌گردند.

وی، گفت: بخش اعظمی از شبکه‌های توزیع برق که در زمان سیل احداث شده‌ به‌صورت موقت و برای تامین روشنایی و رفع مشکلات مردم اجرا شده بود.

  این‌مسئول در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه به‌منظور تامین برق پایدار خصوصا جلوگیری از مشکلات احتمالی تابستان پیش‌رو جلسات منظمی را برای عبور از فصل گرما و مدیریت نمودن بحران‌ها برگزار نموده‌ایم، بیان داشت: در اثر سیل فروردین سال‌جاری،  ۳۸۰ کیلومتر از شبکه‌های فشار متوسط برق به‌طور کلی تخریب که در آن زمان تنها دغدغه ما برق‌دار کردن منازل و کمپ‌های احداث شده بود.

خودنیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که معقولانه نبود با وارد آمدن ۱۱۹ میلیارد تومان خسارت به زیر ساخت‌های برق استان، شبکه‌ی موقت احداث کنیم و بار بزرگ دیگری را بر دوش شرکت توزیع بگذاریم، خاطر نشان کرد: وظیفه و حس انسان‌دوستی بر ما حکم می‌کرد تحت هر شرایطی روشنایی را به مردم تقدیم کنیم و این مهم در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به بازدیدهای مستمر به‌عمل آمده‌ی پس از سیل، محل احداث شبکه‌های جدید که بیشتر در ارتفاعات و مناطق صعب العبور دیده شده طراحی و مهندسی گردید.

خودنیا گفت: در بیشتر مسیرهای جدید، شرایط به‌گونه‌ای بود که امکان حمل تجهیزات مخصوصا تیرهای برق با تریلر و جرثقیل ممکن نبود، جابجایی‌ها توسط همکاران با تحمل سختی‌های فراوان انجام می‌گرفت.

وی در پایان گفت: نیروهای پرتوان شرکت توزیع برق پس از سیل تاکنون بدون وقفه مشغول جایگزینی شبکه‌های جدید به‌جای شبکه‌های موقت هستند، کوهستانی بودن منطقه خصوصا در مسیر ویسیان به معمولان و پل‌دختر کار را برای ما سخت نموده و احتمال می‌رود تا پایان سال ۹۸ درگیر شبکه‌های در حال احداث باشیم .

انتهای‌پیام/   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.