پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناباد پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناباد

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار گناباد در حاشیه بازدید از تعدادی طرحهای تولیدی گناباد گفت: ۲۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات داخلی، در قالب ۵۳۱ طرح از ابتدای پارسال تاکنون در این شهرستان پرداخت شده است.

حامد قربانی افزود: این تسیهلات در بخشهای اشتغالهای فراگیر و روستایی، مشاغل خانگی و بانکها به متقاضیان پرداخت شده است ...

وی افزود: بیشترین تسیهلات به مقدار ۱۲۶ میلیارد و ۷۰  میلیون ریال در بخش اشتغال روستایی و کمترین مقدار  به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۵۰  میلیون ریال در بخش اشتغال فراگیر به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار گناباد با اشاره به اجرای طرح معین اقتصادی به عنوان طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح مسیر رونق تولید را هموار می کند.

قربانی افزود: در این شهرستان نیز که بخش زیاد توان اجرایی و ظرفیتهای سرمایه گذاری در مسیر تحقق اهداف معین های اقتصادی بسیج شده است با بررسی و رفع موانع تولید، زمینه سرمایه گذاری سرمایه گذاران فراهم می شود.

وی مهمترین مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان در گناباد را بوروکراسی اداری و مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: در کارگروه های تسهیل و رونق تولید، مسئولان اداره های مربوط و بانکها موظف به حمایت و رفع مشکلات سرمایه گذاران شده اند.

فرماندار گناباد و جمعی از مسئولان این شهرستان دیروز از چند واحد تولیدی بازدید کردند. و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

سه شهرک و ناحیه صنعتی با ۴۴۷  هکتار زمین، ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

از مجموع چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان گناباد سه هزار و ۴۰۰ واحد فعال است ...

گناباد با ۸۹ هزار نفر جمعیت در جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.