خراسان شمالی- دادستان عمومی و انقلاب بجنورد فقر حاکم بر فضای اجتماع را زمینه ساز بروز بسیاری از تخلفات دانست و گفت: تامین اجتماعی با حمایت از زندگی خانواده ها در جامعه کمک بزرگی به برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشور می کند.

پرونده طلاق‌های صوری مصداق بی عدالتی است

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، مسلم محمد یاران در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: فضای حاکم بر تامین اجتماعی را فضای ایثار و از خودگذشتگی و خدمت دانست و گفت: تامین اجتماعی با حمایت از زندگی خانواده ها در جامعه کمک بزرگی به برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشور می کند.

وی اظهار داشت: یک  جریان سازمان یافته سو استفاده گر در مباحث مالی در برخی دستگاهها وجود دارد که زمینه ساز  بروز بسیاری از تخلفات اداری و در نتیجه آسیب های اجتماعی است.

یاران افزود:خوشبختانه این آسیب در سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد و اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی به برکت وجود نیروهای سالم و تلاش گر از سالم ترین دستگاه ها است.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد  با بیان این که سازمان تامین اجتماعی گردش مالی بسیار عظیم و گسترده ای دارد، اظهار داشت: ازاین نظر بسیار حساس است و  تقاضا دارم شما کارکنان تامین اجتماعی بر این عهد استوار باشید که مثل همیشه بی حاشیه و سالم کار کنید.

یاران مخاطبین تامین اجتماعی را از آسیب پذیرترین اقشار جامعه دانست و افزود: نتیجه تلاش های شما یک زندگی شرافتمندانه هر چند حداقلی را برای این خانواده های شریف و عزیز به همراه می آورد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد ضمن اشاره به پرونده طلاق های صوری این امر را مصداق حق و ناحقی و بی عدالتی برشمرد و گفت: در موضوع طلاق های صوری شما باید از دادستان به عنوان مدعی العموم بخواهید تا پیگیر این موضوع باشد زیرا نتیجه این قبیل سواستفاده های رواج بی عدالتی و حق خوری است.

یاران فقر حاکم بر فضای اجتماع را زمینه ساز بروز بسیاری از تخلفات دانست و گفت: تامین اجتماعی با حمایت از زندگی خانواده ها در جامعه کمک بزرگی به برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشور می کند.

دادستان بجنورد با اشاره به آرای صادره حوزه ماده ١٤٨ قانون کار،آراء دیوان عدالت اداری و برخی موارد دیگر، گفت: دستگاه قضا و دادستانی آمادگی کامل جهت همکاری و همراهی با سازمان تامین اجتماعی را دارد.

یاران در ادامه گفت: خوشبختانه مجموعه سازمان تامین اجتماعی سیاسی نیست و حرکت  این سازمان در مسیر خدمت رسانی به بندگان است و حال و هوای حاکم بر سازمان ایثار و از خودگذشتگی و توجه به دردهای قشر شریف کارگر است.

در ادامه محمد علی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی  گزارش کاملی از وضعیت سازمان تامین اجتماعی در استان خراسان شمالی ارائه کرد و  با تشریح گلوگاههای سو استفاده در سازمان تامین اجتماعی از دادستان مرکز استان خواست تا در خصوص حمایت از منافع بیمه شدگان اقدام قانونی و عاجل بعمل آورند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.