۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 656328

دبیرخانه ستاد بازآفرینی به وعده خود درباره تجهیز برخی مدارس حاشیه شهر عمل کرد.

مدارس حاشیه شهر سبزوار تجهیز می شوند

به گزارش قدس آنلاین، مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی محلات هدف شهر سبزوار امروز گفت: تجهیزات برخی از مدارس با عنوان کاروان امید از آموزش و پرورش استان به سبزوار رسید که مسئولان در تلاش برای تحویل آنها هستند.

ابوالقاسم سنایی فرد افزود: این تجهیزات با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل وزارت کشور خریداری و در اختیار آموزش و پرورش سبزوار قرار گرفته است.

او گفت: دبیرخانه ستاد بازآفرینی محلات هدف شهر سبزوار توانست از وزارت راه و شهرسازی ۸ طرح را برای ۴ ماهه اول امسال مطالبه و تامین اعتبار کند.

مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی محلات هدف شهر سبزوار افزود: احداث کلانتری در محله عیدگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل ستاد بازآفرینی ملی از جمله این طرح هاست.

سنایی فرد گفت: همچنین احداث کتابخانه ای به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی ملی از دیگر این طرح ها است.

وی افزود: احداث سوله ورزشی در محله کلاته سیفر با اعتبار دو میلیارد تومان از محل ستاد بازآفرینی ملی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع، آسفالت خیابان بهاران و تامین روشنایی حاشیه کال میانی از جمله این طرح ها است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.