همدان- مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: استان همدان حدود یک میلیون‌و ۷۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که در حدود ۹۹۸ هزار و ۵۳۱ نفر از جمعیت استان از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

بیش ۹۹۸ هزار نفر از خدمات بیمه سلامت در همدان استفاده می‌کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سعید فرجی درباره مطالبات مراکز خدمات درمانی طرف قرار داد با بیمه سلامت در استان، اظهار کرد: مطالبات بیمارستان های غیردولتی، خصوصی و داروخانه ها تا آبان سال قبل و بیمارستان های دولتی هم به صورت علی الحساب تا مهر و آبان سال قبل پرداخت شده است. همچنین برنامه ریزی اجرای  را برای آغاز نسخه نویسی، رسیدگی و ارجاع الکترونیکی در دست اقدام داریم.

وی افزود: مطالبات داروخانه های دانشگاهی  هم تا شهریور و بخشی از این مطالبات هم مهر و آبان سال قبل پرداخت شد، پزشکان، تصویر برداری ها، آزمایشگاه ها، تصویر برداری ها، فیزیوتراپی ها  و غیره هم  آبان سال گذشته پرداخت شد.

وی  با اشاره بر اینکه برای افزایش کارایی و ارتقا بهره وری بیمه سلامت در  استان جلسه‌های مختلفی را با دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی برگزار کردیم، بیان کرد:  هدف از برگزاری این جلسه‌ها کاهش و  با رفع همپوشانی بیمه ای بود که موفقیت‌های هم به دست آوردیم.

وی گفت: برای رسیدگی به شکایت‌های مردمی هم سامانه ۱۶۶۶ به صورت کشوری راه اندازی شده است.

 انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.