البرز- رییس هیئت بدمینتون استان البرز گفت: میزبانی از مسابقات بین المللی جام فجر در سال گذشته دستاوردهای بزرگی برای توسعه کمی وکیفی بدمینتون استان البرز داشت.

میزبانی جام فجر دستاوردهای بزرگی برای بدمینتون البرز داشت

میثم پورکریمان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سال گذشته برای نخستین بار مسابقات بین المللی جام فجر به میزبانی کرج برگزار شد و خوشبختانه با کیفیت خوبی به انجام رسید.

وی افزود: این مسابقات از جنبه های مختلف دستاوردهای بیشماری برای استان داشت و کمک کرد تا روند توسعه این ورزش در البرز شتاب بگیرد.

پورکریمان تصریح کرد: افزایش شمار ورزشکاران بدمینتون و بزرگتر شدن خانواده این ورزش، کسب تجربه  بازیکنان و داوران البرز از حضور در مسابقات بین المللی، حضوربدمینتون بازان البرز در اردوی تیم ملی در کنار واگذاری کورت های بدمینتون مخصوص مسابقات به البرز از جمله خروجی های مثبت میزبانی از این مسابقات بود.

وی با بیان اینکه مقرر شده یکی از سالن های شهرداری کرج برای ایجاد خانه بدمینتون در اختیار این هیئت قرار گیرد گفت: استاندار البرز به عنوان عضو هیئت رییسه فدراسیون بدمینتون پیگیر تحقق این موضوع است و امیدوارم در سال جاری بتوانیم خانه تخصصی بدمینتون استان را راه اندازی کنیم.

رییس هیئت بدمینتون استان البرز درپایان به برگزاری مراسم شب گذشته اشاره کرد و گفت: در این مراسم از حامیان بدمینتون استان البرز در برگزاری جام فجر و مدال آوران سال ۹۷ در خلال برگزاری ضیافت افطار تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.