سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: در جلسه غیر علنی اتفاقی که در امارات واقع شده بود بررسی شد و معتقدیم این حادثه ناشی از شیطنت اسرائیلی‌ها است.

وظایف وزارت خارجه برای پیگیری تعهدات اروپا در ضرب الاجل ۶۰ روزه بررسی شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی به جزئیات جلسه غیر علنی امروز مجلس پرداخت و گفت: امروز چند موضوع در جلسه غیر علنی مطرح شد. اول آنکه با توجه به مشکلات سیل زدگان طرح تعدادی از نمایندگان در صحن مجلس بررسی شود تا خدماتی برای سیل زدگان ارسال شود.

وی تصریح کرد: مسائل هسته‌ای و برجام نیز در جلسه غیر علنی بررسی و وظایف تیم وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور برای پیگیری تعهدات اروپا در ضرب الاجل ۶۰ روزه مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه غیر علنی اتفاقی که در امارات واقع شده بود بررسی شد، افزود: معتقدیم این حادثه ناشی از شیطنت اسرائیلی‌ها است و نظر نظام هم همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور مطرح کرده، است.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا جلسات دولت و مجلس را در هفته‌های آینده خواهیم داشت؟، گفت: درخواست دولت هم بر این است که ما این جلسات را داشته باشیم اما متأسفانه به دلیل تراکم کارها امکان آن پیش نیامد اما امیدواریم در هفته‌های آینده و هفته بعد از آن این جلسه را داشته باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.