عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ماندن در برجام با شرایط فعلی به مصلحت نظام و کشور نیست.

ماندن در برجام با شرایط فعلی به مصلحت نظام نیست

به گزارش قدس آنلاین ؛ هاجر چنارانی  اظهار کرد: برجام هیچ راهی برای ما باقی نگذاشته است و ماندن در برجام با شرایط فعلی به مصلحت نظام نیست.

وی با بیان اینکه مهلت ۶۰ روزه را طرف مقابل نپذیرفته است افزود: از روزی که آمریکا از برجام خارج شد، ۱+۴ برای ما هیچ کاری انجام نمی‌دهد و همزمان با خروج آمریکا از برجام، ایران نیز باید از برجام خارج می‌شد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ایران با اعتماد به اروپا بدون هیچ تضمینی در برجام باقی ماند اما متأسفانه امروز برجام فقط وقت تلف می‌کند و حتی سوخت یک هواپیمای ما که به کشورهای دیگر پرواز می‌کند را تأمین نمی‌کند و با این وجود ما به چه چیزی از جانب اروپا باید اعتماد کنیم؟

وی بیان کرد: امروز دولتمردان، سیاستمداران و دیپلمات‌ها و سیاست کلی نظام به سمت خروج برجام حرکت می‌کند ولی با وجود شرایط خاص اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران تصمیم بر آن شده است که کمی صبر داشته باشیم تا روسیه و چین اقداماتی در این زمینه انجام دهند.

چنارانی با اشاره به راه اندازی مجدد آب سنگین اراک گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود پیدا کرده است و ما غنی سازی آب سنگین اراک و سانتریفیوژ ها را بررسی خواهیم کرد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.