لرستان-رییس کل دادگستری لرستان در جلسه‌ی ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که عصر دیروز در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: اجازه نمی‌دهیم اختلافات شخصی و جریان‌های سیاسی، خللی در روند اقتصاد استان ایجاد کند.

اجازه ورود اختلافات‌شخصی در اقتصاد  را نمی دهیم

به گزارش قدس آنلاین جعفر بدری با بیان اینکه فعالیت برخی مسئولان اجرایی مصداق بارز اخلال در امنیت است. اظهار کرد: برخی به‌دلیل مسائل شخصی و منفعت‌طلبی خود،  کارشکنی می‌کنند و به‌روند تولید، فشار می‌آورند که در صورت لزم برای آن‌ها پرونده ایجاد خواهیم کرد.

وی در ادامه‌ی سخنان خود با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی خرم‌آباد تاکنون فعالیت‌های خوبی در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام داده است، ابراز داشت:  برخی از اقدامات مسئولان‌اجرایی،  مصداق بارز اخلال در امنیت است در صورت لزوم حتما با آن‌ها برخورد قانونی می‌کنیم.

رییس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که هم‌اکنون در حصار اقتصادی به‌سر می‌بریم، خاطر نشان کرد: در این شرایط که تاکید تمام مقامات کشور بر حمایت از تولید داخلی‌ست نباید به واسطه‌ی سیاسی‌بازی، اقتصاد یک استان از بین برود.

وی هم‌چنین در قسمت دیگری از سخنان خود با گفتن این جمله که ما باید کمک کنیم کارها رونق خود را در استان از دست ندهند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق، استان لرستان در حال به‌دست آوردن جایگاه واقعی خود در زمینه‌های اقتصادی‌ست.

انتهای‌پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.