نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باگذشت دو سال هنوز شورای عالی احیای توس هیچ تصمیمی برای احیای توس اتخاذ نکرده است و در ردیف‌های بودجه‌ای هم برنامه خاصی در این زمینه اتخاذ نشده است.

 شورای عالی توس هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به فرارسیدن روز بزرگداشت فردوسی اظهار کرد: متأسفانه باگذشت دو سال هنوز شورای عالی احیای توس هیچ تصمیمی برای احیای توس اتخاذ نکرده است و در ردیف‌های بودجه‌ای هم برنامه خاصی در این زمینه اتخاذ نشده است.

حجت‌الاسلام نصر اله پژمان‌فر بابیان اینکه ما به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتبه کردیم که معاونت شعر و ادب فارسی را در این وزارتخانه ایجاد کند، ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این معاونت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز گذشته در دانشگاه تهران و در ماه مبارک رمضان اتفاقاتی صورت گرفت که به ارزش‌های اسلامی بی‌حرمتی شد، ابراز کرد: متأسفانه معاونت فرهنگی دانشگاه توجهی به این مسئله نکرد درحالی‌که باید باکسانی که پرده‌دری می‌کنند، برخورد جدی شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه دهد؛ قبول داریم که اقتصاد و تورم مسائل مهم امروز کشور است اما دین و اعتقادات مردم هم باید موردتوجه قرار گیرد و نباید به مسائل دینی هتک حرمت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.