لرستان- نایب‌رییس اتاق ایران در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که عصر سه شنبه در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد گفت: برخی قول و قرارهای مسئولین به‌هنگام بحران سیل در حد حرف باقی‌مانده است.

برخی قول و قرارهای مسئولین به‌هنگام بحران سیل در حد حرف باقی‌مانده است

به‌گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ حسین سلاح‌ورزی اظهار کرد: سیل در استان لرستان، خسارت‌های بسیار زیادی را به‌جای گذاشت، مسئولین نباید با حرف زدن و وعده‌های بی‌مورد مردم سیل‌زده را دل‌خوش کنند بلکه در عمل باید در کنار آن‌ها باشند.

  وی با بیان اینکه از دستگاه‌هایی که به‌وضعیت سیل‌زدگان توجه داشتند و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند تشکر می‌کنم، ابراز داشت: بسیاری از واحدهای صنفی به‌شدت آسیب‌دیده‌اند و کسب‌وکار آن‌ها با مشکل روبروست، طبق مراجعات مردم به اتاق بازرگانی متوجه شده‌ایم که بسیاری از وعده‌های مسئولین در حد حرف‌زدن باقی‌مانده است. 

  نایب‌رییس اتاق ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید یک سیستم نظارتی تشکیل شود تا وعده‌ها به ثمر بنشیند، تصریح کرد: توجه به‌فضای کسب‌وکار، بسیار ضروری‌ست، بدون‌شک با دقت بیشتر در امور اقتصادی، می‌توانیم موانع و مشکلات دست و پا گیر را از سر راه فعالین اقتصادی برداریم .   

سلاح‌ورزی در پایان گفت: بی‌ثباتی و غیرقابل پیش‌بینی بودن قیمت‌ها و تامین به‌موقع مواد اولیه محصولات و هم‌چنین بی‌تعهدی طرف‌های قرارداد نسبت به‌وعده‌های خود از مهم‌ترین مشکلات فعالان بخش خصوصی است.

  انتهای‌پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.