نمایش «مردی در آینه» به کارگردانی علی سلیمانی و تهیه‌کنندگی علی رضوانی از دیروز چهارشنبه 25 اردیبهشت اجرای خود را در تالار وحدت آغاز کرد.

«مردی در آینه» به تالار وحدت آمد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در حالی که اکثر قریب به اتفاق سالن‌های نمایشی پایتخت به جهت سوگواری سالروز وفات حضرت خدیجه(س) دیشب چهارشنبه 25 اردیبهشت اجرای نمایش نداشتند، تالار وحدت از امشب میزبان اجرای نمایش «مردی در آینه» به نویسندگی سیدجواد هاشمی و کارگردانی علی سلیمانی بود.

این نمایش کاری از گروه هنری ایلیا به تهیه‌کنندگی علی رضوانی است که در آن بازیگرانی همچون علی سلیمانی، علی یعقوب‌زاده، سیروس همتی، سبا سلیمانی، محسن سلیمانی فارسانی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طراحی صحنه و لباس این نمایش ویژه ماه رمضان را سهیلا جوادی برعهده دارد  و آهنگساز آن  مولا داورکیا است.

نمایش «مردی در آینه» روایتگر مردی به نام حارث است که سال‌ها با لجاجت کینه امام‌ علی(ع) را در دل دارد و در تمام جنگ‌ها علیه امیرالمؤمنین(ع) جنگیده و هیچگاه دوستدار او نیست. با این وجود در مقابل همه کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها در جواب مهربانی و شفقت امام علی (ع) را مشاهده می‌کند و در ادامه اتفاقاتی می‌افتد که منجر به آن شده تا حارث در مورد حضرت علی(ع) به معرفت حقیقی برسد.

این نمایش با مدیریت تولید حسین فردوس آرانی تا 8 خرداد هر روز ساعت 18:30 و به مدت 70 دقیقه بر روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت.

علاقه‌مندان به منظور هماهنگی و تهیه بلیط این نمایش می‌توانند با شماره تلفن 88842885 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.