محمدرضا کلایی گفت: فکر می‌کنم شاهنامه مجاهدت حق را تسریع می‌کند و نشان می‌دهد که با مردانگی، پایداری و مجاهدت شبانه‌روزی است که ایران کشوری آباد خواهد شد.

شاهنامه کتابی است که مجاهدت حق را تسریع می‌کند
به گزارش قدس آنلاین ، شهردار مشهد که در هشتمین برنامه «سه‌شنبه‌های فرهنگی» سخن می‌گفت، اظهار کرد: از مدیریت مرکز اسناد، موزه‌ها و کتاب‌خانه‌های آستان مقدس رضوی بابت نظر بلند و برنامه‌های فرهنگی که برگزار می‌کنند تشکر می‌کنم، در واقع برنامه «سه‌شنبه‌های فرهنگی» با این‌که برنامه‌ نسبتا نو پایی است فکر می‌کنم شأنی که هنر نزد امام‌رضا(ع) و حرم مطهر رضوی دارد را به جامعه ارائه می‌کند.
وی افزود: از تمامی افرادی که در این دو روز در همایش «شاهنامه در مسیر جاده ابریشم» تلاش کردند نیز تشکر می‌کنم. تشکر می‌کنم از توجهی که به این کتاب، این موضوع و متون تحقیق شده است و امیدوارم مانند همیشه پربرکت باشد و به مدد کمک‌هایی که دانشگاه فردوسی به عنوان متولی امر انجام می‌دهد و هم‌چنین سایر نهادهای فرهنگی از جمله میراث فرهنگی و گردشگری انشالله در سال‌های آینده هم با موفقیت برگزار شود.
کلایی ادامه داد: هم‌چنین شهرداری مشهد مفتخر است که در یک همکاری با آستان مقدس رضوی به ارائه گنجینه‌ای که در اختیار آستان قدس است و باید پرتوی آن بر مشهد بتابد در برگزاری نشست‌های فرهنگی در سازمان اسناد و کتاب‌خانه‌ها و هم‌چنین سایر نفایسی که در حرم مطهر وجود دارد کمک ‌کند.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: امیدوارم در هر جایی که نیاز به همکاری سازمان اجتماعی- فرهنگی شهرداری مشهد یا سایر زیرمجموعه‌ها است بتوانیم وظیفه خود را نسبت به صاحب شهر مشهد، امام‌رضا(ع) و هم به شهروندان شهر مشهد انجام دهیم که  مشهد هرچه دارد از وجود با برکت حضرت رضا(ع) است.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.