قزوین_ مدیرکل کیمته امدادامام استان قزوین از برگزاری جشن رمضان در میدان مرکزی شهر قزوین از پنج شنبه شب خبر داد و گفت: این جشن تا اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

برگزاری جشن رمضان در میدان مرکزی شهر قزوین

مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: مردم قزوین همواره در کمک به هم نوع نقش آفرینی کردند و باتوجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، تلطیف قلوب عموم مردم و حضور در عرصه نیکوکاری مشاهده می شود.

وی افزود: در ایام ماه رمضان سالجاری همچون سال های گذشته، کمیته امداد استان قزوین در مساجد و حسینیه ها حضور دارد و کمک های مردم روزه دار را برای نیازمندان جمع آوری می کند و البته برنامه های دیگری همچون جشن رمضان در مرکز استان برگزار می شود و در برگزاری این مراسم، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین مشارکت دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به زمان و محل برگزاری جشن رمضان سالجاری بیان کرد: این جشن در شهر قزوین و در میدان مرکزی شهر (سبزه میدان) از امشب تا آخر اردیبهشت ماه سالجاری (۳۰ اردیبهشت و شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

مومنی به غرفه های نمایشگاه در حاشیه جشن رمضان پرداخت و عنوان کرد: ۲۵ غرفه برای این نمایشگاه در نظرگرفته شده که هشت غرفه متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و مابقی، غرفه های کمیته امداد استان قزوین است.

وی تصریح کرد: زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ شب برای عموم مردم درنظرگرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.