خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه تأثیر بی بدیل روابط عمومی ها در تعالی، رشد و پیشرفت سازمانها بر کسی پوشیده نیست و  روابط عمومی منبعث از هنر، تجربه، تقوا وعلم بهترین یاری گر و موتور پیشران دستگاهها در عرصه های مختلف است.

روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطب و تعامل دوسویه و صادقانه بین مردم و دستگاه درواقع شعار مردمی بودن را به واقعیت نزدیک کرده دستگاهها را در رسیدن به اهداف عالی و ترسیم استراتژی مناسب و به موقع و همچنین خدمت رسانی صادقانه به مردم کمک کرده.

 بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه خوبی است تا یادی کنیم از تلاشگران عرصه ارتباطات؛ این مجموعه پرتلاطم و پرمشغله که در کنار تمام مشکلات ریز و درشت با سعه صدر و خالصانه و صادقانه گوش شنوای دردودلهای مردم می شوند و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، بلندگوهای مردم نسبت به خود را همواره باز نگه داشته اند تا بین مردم این ولی نعمتان حقیقی و نظام جمهوی اسلامی شکاف ایجاد نشود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت ۲۷اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام دست اندرکاران عرصه آگاهی که همواره نقش پیامبر گونه خود را در بستر سازی و به تصویر کشیدن شکوه و جلوه های حضور مردمی به خوبی ایفا کرده و همیشه بعنوان بازوان توانمند این شورا در مناسبتها و مراسمات متعدد بوده؛ تبریک گفته و سعادت توام با بهروزی را برای همه بزرگوران از درگاه احدیت مسئلت دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.