البرز- پیشکسوت البرزی فوتبال ایران گفت: به شخصه حضور مربی ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی را ترجیح می دهم اما مارک ویلموتس هم مربی بزرگی است و در بدترین حالت نتایج کی روش را تکرار خواهد کرد.

حضور مربی ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی را ترجیح می دهیم

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باید پذیرفت ویلموتس تا زمانی که در ایران باشد مدام با کارلوس کیروش مقایسه خواهد شد این در حالی است که ایران با کیروش هم افتخار بزرگی را کسب نکرد.

وی تصریح کرد: باید تمامی جوانب را در نظر گرفت و فدراسیون این نکته را لحاظ کند که مربیان جوان ایرانی حتماٌ باید در کادرفنی تیم ملی حضور داشته باشند و از تجربیات ویلموتس استفاده کنند.

بازیکن اسبق استقلال و بهمن ضمن تحلیل آخرین هفته مسابقات لیگ برتر و پیش بینی اش در خصوص قهرمان این مسابقات گفت: پرسپولیس در طول فصل تیم خوبی بود و با یک تساوی هم می تواند قهرمان شود ضمن این که این تیم توانست در بازی دربی که نوعی می توانست تکلیف قهرمان را هم معلوم کند پیروز شود.

فلاحت زاده تصریح کرد: در روزها و هفته های اخیر در مواردی به ضرر تیم استقلال بود و بحثی مبنی بر مهندسی شدن قهرمانی شکل گرفت که به شخصه این مباحث را قبول ندارم چرا که اشتباهات داوری و یکسری اتفاقات شاید ۲۰ درصد در سرنوشت تیم قهرمان تاثیر گذار باشد این در حالی است که پرسپولیس تیم خوب و منسجمی نشان داده و این موفقیت را به هواداران این تیم تبریک می گویم.

مربی سابق گسترش فولاد و سایپا ضمن حمایت از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال گفت: فرهاد مربی جوان و باهوشی است و برخلاف بسیاری از پیشکسوتان اعتقاد دارم اگر هیجان و احساسات خود را کنترل کند می تواند با استقلال به موفقیت های زیادی دست یابد.

فلاحت زاده در پایان تصریح کرد: بهتر بود شفر تا پایان فصل به کار خود در استقلال ادامه می داد و از ابتدای فصل بعد مجیدی را به عنوان سرمربی تیم معرفی می کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.