قزوین_ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نماز جمعه مظهر تقوای اجتماعی است و باید همه مسئولان و مردم به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

مسئولان به نماز جمعه اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جلسه ستاد شهر خرمدشت که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت یکی از ستادهای موفق و فعال در سطح استان قزوین است که تحت مدیریت و زعامت امامت جمعه جوان این شهر توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند.

فاطمی نسب گفت: نماز جمعه مظهر تقوای اجتماعی است و باید همه مسئولان و مردم به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم هر هفته در نماز جمعه به مقوله تقوای اجتماعی دست پیدا می کنند، افزود: جمهوری اسلامی در سنگر نماز جمعه موضوعی به نام استکبار ستیزی را برای مردم نهادینه می کنند تا بدین وسیله بتوانند در مقابل استکبار و سران آن ایستادگی کنند. 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: این روزها دشمنان داخلی و خارجی با عملیات روانی خود ترس از جنگ واهی را ترویج می کنند ولی این مهم در حالی است که مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی در مکتب نماز جمعه به خدا ترسی رسیده اند و غیر از خدا، ترسی به خود راه نمی دهند.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی مقوله تقوای اجتماعی و سیاسی ضرورترین استراتژی در مقابل هجمه های واهی دشمنان است که باید به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد:  مردم متقی با الهام از ماه پر رحمت رمضان به یکدیگر امید و بشارت ظهور می دهند و در گره گشایی از مشکلات مردم همکاری می کنند که این امر در پیشگاه خداوند متعال از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: امروز اگر مسئولان و مدیران کشور با تقوای الهی امورات و اقدامات مختلف را انجام دهند می توانند در مقابل بسیاری از پدیده ها و تهدیدها ایستادگی کنند و بتوانند به نحو احسن به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.