تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حادثه سیل اخیر روحیه نوع دوستی، انسان دوستی و احساس مسئولیت نسبت به دردهای دیگران در خدام حرم مطهر رضوی قابل تقدیر است.

انسان دوستی و احساس مسئولیت خدام حرم رضوی قابل تقدیر است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار با سرکشیک‌های خدام حرم مطهر رضوی گفت: قدر و منزلت کار خادمی بسیار بالاست و در بیان و سخن نمی‌گنجد؛ پیشانی مجموعه عظیم آستان قدس رضوی حرم مطهر است و پیشانی حرم مطهر خادمان حضرت رضا(ع) هستند لذا توقع و انتظار از خدام این بارگاه ملکوتی بسیار زیاد است.

وی اظهار کرد: مردم از خادمان حضرت رضا(ع) توقع دیگری دارند و باید شأن لباس خادمی را حتی در زمانی که آن را به تن نداریم در بین نزدیکان و همکاران حفظ کنیم و الگوی آنها باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: استفاده از لباس خدمت باید فقط در اماکن متبرکه حرم مطهر انجام شود و بیرون از حرم لباس را در منظر دیگران قرار دادن تخلف است؛ باید مراقبت کرد که مبادا این لباس مقدس مورد سوء استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی افزود: حضور در محل خدمت باید همراه با شادابی، بدون خستگی و با شرایط روحی مناسب باشد تا برخورد با مردم متناسب با شان و منزلت زائر حضرت رضا(ع) باشد.

وی ادامه داد: این مکان مقدس باید از لحاظ نظم و انضباط شاخص و ممتاز باشد؛ همه خادمان در این بارگاه ملکوتی یکسان هستند و هرکس عناوین و سلسله مراتبی که دارد متعلق به بیرون از این آستان است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.