تیم فوتبال بارسلونا درصدد است آنتون گریزمن را از اتلتیکومادرید به خدمت بگیرد و برای این منظور در شرایطی تلاش می‌کند که می‌داند رقیبان قدرتمندی دارد.

استراتژی بارسا برای جذب "گریزمن"

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آنتون گریزمن هنوز بازیکن تیم فوتبال بارسلونا نیست. آمدنش به این تیم هم کار ساده‌ای نیست، اما وقتی گفته می‌خواهد اتلتیکو را ترک کند یعنی چشمکی به بارسلونا زده است. این یک نشانه بود که خودش را به عنوان بازیکنی معرفی کند که در ترانسفرمارکت در دسترس است.

این استراتژی دقیقاً همان چیزی بود که بارسلونا اصلاً نمی‌خواست. حالا بارسایی‌ها اصلاً مطمئن نیستند که بتوانند با افت قیمت رقم فسخ قرارداد این بازیکن از ۲۰۰ به ۱۲۰ میلیون یورو، او را به خدمت گیرند.

سال گذشته گریزمن پیشنهاد بارسا را رد کرد و این بار پیشنهاد تمدید قرارداد با اتلتیکو را به امید پیوستن به بارسا رد کرده است. او زمانی این کار را انجام داد که از رسیدن به عنوان قهرمانی بزرگ با اتلتیکو ناامید شد.

در واقع بارسا هم برنامه‌ای جدی برای اقدام برای جذب گریزمن نداشت، اما وقتی خود بازیکن برای ترک تیمش اعلام آمادگی کرد دیگر از تلاش دست نکشید. طبیعی است که با توجه به سن سوارس و مصدومیت دمبله بارسا تصمیم بگیرد با این بازیکن مذاکره کند.

از طرفی سیاست بارسا مقابل گریزمن همیشه مشخص و ثابت بوده است. آن‌ها معتقدند این بازیکن اگر می‌خواهد در بارسا بازی کند باید این موضوع را به زبان بیاورد. به نظرشان هم کاری که این بازیکن کرد و درباره ترک اتلتیکو صحبت کرد همان چیزی است که می‌خواستند.

سال گذشته وقتی پیشنهاد بارسا برای جذب این بازیکن رد شد دیگر کاتالان‌ها اقدامی نکردند. در نتیجه اتلتیکو و گریزمن می‌دانند اگر اولین بار جواب رد بدهند دوباره شانس معامله با بارسلونا را از دست داده‌اند. هرچند که این بار بایرن مونیخ، پاری‌سن ژرمن و منچسترسیتی هم رقبای بارسا هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.