منچستریونایتد به عنوان بهترین تیم فصل انتخاب شد که زمین چمنی بسیار عالی دارد.

جایزه ویژه بهترین زمین چمن لیگ برتر برای منچستریونایتد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، منچستری‌ها در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ نیز به عنوان در خور شان و نام خود نرسیدند.

تیمی که روزگاری با سرآلکس فرگوسن کبیر، همواره افتخارات را «درو» می‌کرد، امسال به کسب مقام ششمی جدولی و حضور در لیگ اروپا بسنده کرد.

این جایگاه در حالی کسب شد که از نظر کادر بازیکن با کمبودی مواجه نبود. حتی دو مربی همچون ژوزه مورینیو و اوله گونار سولسشر را نیز بر بالای سر خود دید.

با این حال، تیم پرافتخار گذشته انگلیسی‌ها، از یک نظر جایزه ویژه گرفت.طبق رای‌گیری داوران و مدیران تیم‌ها، اولدترافورد، زمین خانگی منچستری‌ها به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین زمین در فصل پایان یافته، انتخاب شد.

برای این منظور «تونی سینکلر»، رئیس مجموعه اولدترافورد و همکارانش به خاطر آماده‌سازی این ورزشگاه و چمن‌اش،‌جایزه دریافت کردند.

سینکلر اظهار داشت:از این بابت بسیار خوشحالم.به همین خاطر من و تیم همکارانم بسیار به آنچه انجام دادیم، خوشحالیم و به خود می‌بالیم.

او تصریح کرد:ما تلاش کردیم در ۴، ۵، ۶ سال اخیر کیفیت زمین چمن را پیوسته ارتقا دهیم و شرایطی بسیار خوب در ورزشگاه ایجاد کنیم.کسب این جایزه، مخصوص من نیست. بلکه ثمره کار و تلاش تیم همکارانم است.تیمی که با شور و هیجان زیاد همواره در آماده‌سازی زمین، کارکرد.

همچنین داوران و مسئولانی که چنین گزینشی انجام دادند، از زمین‌ چمن خوب تیم‌های بورنموث، آرسنال، لیورپول، نیوکاسل یونایتد و ساوت‌همپتون قدردانی کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.