معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یک نقره و ۳ برنزحاصل کار تیم دو و میدانی دانش آموزی خراسان رضوی در مسابقات جهانی کرواسی بوده است.

کسب یک نقره و۳ برنز توسط دانش آموزان خراسان رضوی درمسابقات کرواسی

به گزارش قدس آنلاین، صفدر سلطانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: تیم دو و میدانی دانش آموزی خراسان رضوی که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات دانش آموزان دختر و پسر جهان در کشور کرواسی حضور یافته بودند موفق به کسب ۳ مدال شدند.

وی افزود: در این مسابقات که روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر اسپیلت کرواسی برگزار شد دانش آموزان خراسان رضوی موفق به کسب یک مدال نقره، سه مدال برنز و سه مقام چهارمی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در بخش پسران موفق به کسب یک مدال نقره توسط قاسم علی بابایی در دوی ١٠٠ متر با رکورد ۱۰.۹۴ و دو مدال برنز توسط مرتضی عباسپور در دوی ١١٠ متر با مانع با رکورد ۱۴.۲۵ و پرش طول با رکورد ۶.۹۸ شدیم.

سلطانی تصریح کرد: همچنین دو مقام چهارمی توسط حسین بیزار در پرش ارتفاع با رکورد ۲.۰۴ و دوی ٢٠٠ متر با رکورد ۲۳.۱۰ و یک مقام پنجمی توسط سبحان احمدی در دوی ٨٠٠ متر با رکورد ۱.۵۵ بخش دیگر از عناوین کسب شده کاروان اعزامی دانش آموزان استان بوده است.

وی گفت: همچنین در بخش دختران که برای اولین بار به مسابقات دو و میدانی دانش آموزان جهان اعزام شده بودند، مهلا محروقی توانست در پرتاب دیسک با رکورد ۴۳.۳۵ متر مدال برنز این دوره از مسابقات را به گردن آویزد و حدیثه رئوف در دوی ١٥٠٠ متر با رکورد ۴.۴۱ به مقام چهارم این دوره از مسابقات دست یافت.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.