شهردار منطقه ۸ مشهد گفت: با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و مشاغل خانگی و کمک به اقتصاد خانواده‌های نیازمند بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی مشهد راه‌اندازی شد.

برپایی بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت فرقانی با اشاره به برپایی بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی، بیان داشت: بازارچه رمضان در راستای تعاملات بین سازمانی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار آفرینی برپا گردیده است.

وی افزود: در ماه پرخیر و برکت رمضان و در حاشیه برگزاری مراسم قرآن بهار جانها، با هدف آشنایی مردم مومن و خداجو با وضع محرومان و مشارکت آنان در کمک به فقرا و نیازمندان بازارچه خیریه رمضان برگزار می‌شود.

فرقانی ضمن اعلام و تشریح فعالیت‌های فرهنگی این منطقه در ماه مبارک رمضان و دایر کردن بازارچه نیکوکاری رمضان افزود: در این بازارچه محصولات و دستاوردهای مددجویان کمیته امداد در معرض نمایش و فروش قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به حال محرومان، آشنایی با فعالیت‌های خودکفایی و اشتغال مددجویان، ارائه خدمات مددکاری و اشتغال، کمک به امر ازدواج مددجویان، اجرای طرح اکرام و حامی‌یابی برای ایتام، کمک به امور فرهنگی آنان و اطعام و افطاری محرومان از دیگر برنامه‌های جشن رمضان و بازارچه نیکوکاری است.

فرقانی ادامه داد: این بازارچه شامل ۴۵ غرفه است که ۳۲ غرفه آن مربوط به مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد استان و مابقی مربوط به بسیجیان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.