همدان _مدیر کل راه وشهر سازی استان همدان از احداث ۲۰ کیلومتر بزرگراه در همدان خبر داد وگفت :امسال حدود ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در همدان احداث می شود.

۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در همدان احداث می شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مهندس حسن ربانی ارشدبابیان اینکه استان تبدیل به کارگاه راه‌سازی شده است، اظهار کرد: تقریباً در تمام محورهای استان پروژه‌های راه‌سازی فعال است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه چهار خطه محور نهاوند- آور زمان فعال است به‌طوری‌که در محورنهاوند-آورزمان-ملایر به طول ۲۲ کیلومتر به‌تازگی شروع‌شده و ۸ کیلومتر در دست اقدام است که  ۳ کیلومتر آن امسال آسفالت می‌شود.
 ربانی ارشد خاطرنشان کرد: در پروژه چهار خطه نهاوند- فیروزان به طول ۱۵ کیلومتر در سال‌های گذشته انجام‌شده و ۵ کیلومتر در دست اقدام است.
وی بابیان اینکه تعریض و بهسازی محور نهاوند-گیان درحال انجام است، افزود: محور ملایر-سامن-بروجرد از محل نقاط حادثه‌خیز۹ کیلومتر مانده که ۳ کیلومتر امسال تحویل داده می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: محور چهارخطه جوکار- تویسرکان حدفاصل حسین آباد شاملو ۳ کیلومتر باقی مانده که تازه قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده است. همچنین قرارداد عملیات تعریض محور اسدآباد به قروه و سنقر به طول ۷ کیلومتر منعقد شده است.
وی با بیان اینکه پروژه احداث کمربندی رزن درحال انجام است، افزود: درشهرستان رزن کریدور شمالی از رزن تا دمق فعال است و در شهرستان درگزین چهارخطه محورکاج قروه فعال است.
وی با اشاره به اینکه درشهرستان فامنین چهارخطه محور اصله-کاج در آستانه عملیاتی شدن بوده و فرآیند برگزاری مناقصه را طی می‌کند.
 ربانی ارشد یادآورشد: در شهرستان کبودراهنگ محور خلعت آباد کبودراهنگ به شیرین‌سو فعال است و محور علیصدر –همدان به صورت مشارکتی اجرایی خواهد شد که درحال حاضر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.