بازارچه اشتغال با رویکرد عرضه و فروش تولیدات مددجویی در رده مشاغل خرد و خانگی همزمان با ماه مبارک رمضان در مشهد برپا شد.

برپایی بازارچه رمضان کمیته امداد خراسان رضوی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: هدف از راه اندازی این بازارچه ارائه و معرفی خدمات و دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و در رأس آن توانمندی مددجویان دربخش اشتغال و خودکفایی است.

سید حسین کرابی افزود: این بازارچه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی و با همکاری شهرداری منطقه ۸ مشهد و بسیج سازندگی راه اندازی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: بازارچه ایجاد شده با ۴۵ غرفه فعالیت خود را شروع کرده است که ۳۲ غرفه آن مربوط به مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد استان و مابقی مربوط به بسیجیان است.

کرابی با بیان این که شرکت کنندگان در این بازارچه برای اولین بار تجربه حضور در این فضاها را کسب کرده اند افزود: غرفه های ایجاد شده شامل صنایع دستی، پوشاک، زیورآلات، انگشتری، گل و گیاه، عرقیات سنتی، عروسک، کتاب، چهره نگاری و گیاهان دارویی است.

وی اضافه کرد: ۲۲۲ قلم کالای تولیدی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی نیز بدون حضور مجری طرح و به منظور عرضه و فروش در جشن رمضان نمایشگاه بین المللی تهران به این شهر ارسال شده است که با قیمت گذاری وکد گذاری انجام شده بر روی کالاها به فروش می رسد.

علاقه مندان به بازدید از بازارچه رمضان مشهد برای خرید و آشنایی بیشتر با خدمات این نهاد می توانند همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۴ به بوستان کوهسنگی مشهد جنب جبل النور مراجعه کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.