رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاز و تهویه مطبوع مشهد گفت: هنوز هیچ برنامه تعیین شده و قیمت مصوبی توسط کارخانجات برای تولید و ارائه پکیج به بازار مشخص نشده است.

پکیج هیچ قیمت مشخص ومصوبی ندارد!

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: طی ماه‌های اخیر نرخ دلار نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده و همین امر تأثیر زیادی بر قیمت تمام شده بسیاری از کالاهای صنعتی گذاشته است. در این میان افزایش قیمت برخی از محصولات مانند پکیج عده ای از مصرف کنندگان و همشهریان را دچار نگرانی کرده است.

شاهرخ فداکار رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاز و تهویه مطبوع مشهد در خصوص گرانی های این روزهای پکیج گفت:نوسانات نرخ ارز باعث شده است که کارخانجات تولیدشان را کم کنند و بالطبع ورود کالا هم به بازار کم شده است تا جایی که تهیه پکیج برای اتحادیه هم مشکلاتی را به همراه آورده است.

وی افزود: تفاوت قیمتی برخی از محصولات باعث سردرگمی برخی از همشهریانمان شده است که متاسفانه به خاطر اینکه هنوز برنامه تعیین شده و قیمت مصوبی از سوی کارخانجات برای تولید و عرضه پکیج به بازار ارائه نشده در حال حاضر تقریبا هیچ پیش بینی برای وضعیت بازار این کالا وجود ندارد و امیدوارم که به زودی با تدبیر سازمان صنعت و معدن مشکلات بازار حل شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.