هواداران تیم فوتبال پدیده شهرخودرو با حضور گسترده در صفحه شخصی مهدی تاج در اینستاگرام، نسبت به حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی در تیم ملی امید واکنش نشان دادند.

گل‌محمدی از پدیده شهرخودرو می‌رود؟
 
به گزارش قدس آنلاین ، در شرایطی که پدیده شهرخودرو و فوتبال خراسان، سرمست از نخستین حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا بودند، مصاحبه مهدی تاج و اعلام خبر توافق با یحیی گل‌محمدی برای هدایت تیم ملی امید، کام خراسانی‌ها را تلخ کرد. 
صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال کشورمان بلافاصله با واکنش تند هواداران فوتبال خراسان و باشگاه پدیده شهرخودرو همراه شد و آنها با حضور در صفحه مهدی تاج در اینستاگرام، نسبت به این تصمیم انتقاد کردند و از فدراسیون‌ خواستند با این تصمیم، پدیده شهرخودرو را تضعیف نکند. تاکنون برای آخرین پست تاج، بیش از 6 هزار کامنت ثبت شده‌است.
اما این اتفاقات توسط فدراسیون فوتبال در شرایطی رقم خورده که پدیده‌ای‌ها و گل‌محمدی به توافق نهایی رسیده‌بودند و قرار بود این هفته این توافق، با عقد قرارداد رسمی شود. حتی یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای که پس از قطعی شدن رتبه چهارم مشهدی‌ها در لیگ هجدهم برگزار شد، اظهار کرد: سایه امام رضا(ع) همواره روی سر تیم بود. همیشه حس می‌کردم امام مهربانی‌ها در کنار ماست و به ما لطف دارد. بیش از 5، 6 گل ما در لیگ هجدهم در ثانیه‌های پایانی رقم خورد.
وی افزود: امسال را هیچوقت در زندگی‌ام فراموش نخواهم‌کرد. یک سال پر از امید، یک سالی که هر مربی و تیمی آرزوی تجربه‌اش را دارد. یک فصل در کنار بازیکنانی که از جان مایه گذاشتند، بودم. امسال حتی یک مورد درگیری هم نداشتیم، همه همدل بودند و این رمز موفقیت ما بود. امسال سال عجیب و شیرینی بود. ما در طول فصل حتی یک مورد مصدومیت طولانی مدت هم نداشتیم. حتی یک بار هم نشد که بازیکنی دچار مصدومیت طولانی‌مدت شود. مصدومیت در فوتبال همیشه هست اما بازیکنانم آنقدر خوب و حرفه‌ای زندگی کردند که یک بار هم به این قبیل مشکلات برنخوردیم.
گل‌محمدی تاکید کرد: قهرمانان واقعی لیگ برتر از نگاه من بازیکنان پدیده شهرخودرو بودند. آنهایی که فوتبال را درک می‌کنند، همه معتقدند که تیم پدیده شهرخودرو امسال بهترین تیم لیگ بود. از تمام مسئولانی که در این فصل از تیم پدیده شهرخودرو حمایت کردند و در کنار ما بودند باید تشکر کنم. از شهرداری، شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان، و همچنین تربیت‌بدنی آستان قدس که با همکاری داشتند ممنونم.
سرمربی پدیده شهرخودرو تصریح کرد: مشکلات مختلفی در این فصل داشتیم که با حضور حمیداوی از نیم‌فصل، کنار رفت و خوشبختانه با ارامش توانستیم به بهترین شکل ممکن لیگ را ادامه دهیم. باید از قاضی حسن حیدری نیز تشکر ویژه‌ای داشته‌باشم. چه پیش از حضور من و چه در زمان حضور من در پدیده شهرخودرو، می‌دانم که اگر زحمات ایشان نبود، شاید خیلی وقت پیش این سهمیه از دست می‌رفت و نماینده خراسان منحل می‌شد. از تلاش و زحمات و همدلی میان تمامی مسئولان شهری و استانی ممنونم.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.