البرز- دبیر هیئت تنیس استان البرز از احتمال برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس کشور در این استان خبرداد و گفت: این مسابقات پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

احتمال میزبانی البرز از مسابقات جایزه بزرگ تنیس کشور

به گزارش قدس آنلاین، جعفر سهرابی اظهار کرد: در حال حاضر عدم وجود اسپانسر بزرگترین چالش پیش روی تنیس البرز است چراکه میزبانی از مسابقات جایزه بزرگ کشور هزینه زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت تنیس در استان البرز گفت: پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان میزبان تورنمنت کشوری در بالاترین سطح بودیم و تنیسورهای البرزی نیز در اغلب مسابقات کشوری دارای جایگاه اول تا سوم هستند.

دبیر هیئت تنیس البرز ضمن اشاره به جایگاه استان در کشور گفت: آخرین آمار رده بندی از سوی فدراسیون اعلام نشده اما باتوجه به میزبانی های متعدد، ظرفیت ها و در نهایت امتیاز بالای تنیس البرز بدون شک در رتبه اول تا سوم کشور خواهیم بود.

سهرابی از امکانات موجود در استان البرز ابراز خرسندی کرد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی در حال حاضر حدود ۴۰ زمین تنیس در سطح استان وجود دارد که بیش از ۱۵۰ ورزشکار حرفه ای در بخش آقایان و بانوان مشغول فعالیت در آن ها هستند.

وی با اشاره به هزینه بالای رشته تنیس برای ورزشکاران گفت: در گذشته تنیس بیشتر مورد اقبال قشر ثروتمند جامعه بود اما اکنون با توجه به مشکلات اقتصادی حتی اغلب آن ها نیز برای انجام این ورزش با مشکلاتی مواجه هستند.

دبیر هیئت تنیس استان البرز افزود: علیرغم هزینه بالای تنیس اما میزبانی های متعدد و تعداد زیاد زمین در سطح استان باعث شده که عامه مردم بیش از پیش با این رشته آشنایی داشته باشند.

سهرابی در پایان گفت: در حال حاضر باتوجه به دانش بالای مربیان و داوران که اغلب آن ها از درجه ۳ به درجه ۲ و ۱ ارتقا یافته اند و گسترش فعالیت های زیرساختی به خصوص در رده پایه، تنیس البرز را می توان رشته ای توسعه یافته در کشور قلمداد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.