خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۶۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق در محور چمن بید از یک دستگاه خودروی اتوبوس خبر داد.

کشف ۶۴۰ لیتر  گازوئیل قاچاق در محور چمن بید
 به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حمل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس و تردد آن در محور چمن بید بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس راه چمن بید قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه چمن بید در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس با مشخصات اعلام شده مشکوک شدند، افزود: بلافاصله این خودرو متوقف که نهایتا در بازرسی از آن مقدار ۶۴۰ لیتر سوخت قاچاق(گازوئیل) که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.
مظاهری با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به مبارزه بی امان پلیس با ورود هرگونه کالای قاچاق به داخل کشور از مردم عزیز خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد داخل می زند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.