سان مدعی شد پل پوگبا برای اینکه انتقال رویایی‌اش به رئال مادرید محقق شود باید از منچستریونایتد رسماً تقاضای جدایی کرده و این باشگاه را مجبور به موافقت با درخواست خود کند.

پوگبا برای انتقال به رئال باید یونایتد را مجبور کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد صراحتاً به این باشگاه اعلام کرده که قصد دارد به زین‌الدین زیدان، الگوی بزرگش بپیوندد و به رئال مادرید منتقل شود. سان می‌گوید پوگبا برای اینکه این انتقال عملی شود باید باشگاه یونایتد را مجبور کند که با جدایی او موافقت کند.

درحالیکه از سوی دیگر، اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد عملیات بازسازی تیمش را آغاز کرده، به ادعای سان، زیدان به پوگبا گفته که باید در همین تابستان انتقالش به رئال را عملی کند یا دیگر قید پیوستن به سفیدپوشان مادرید را بزند.

مشکل اینجا است که اد وودوارد، نایب‌رئیس منچستریونایتد پیش از این اعلام کرده که نمی‌خواهد پل پوگبا را از دست بدهد. وودوارد معتقد است بعد از فصل کابوس‌واری که یونایتد پشت سر گذاشت، فروش پوگبا تصویر این باشگاه انگلیسی را بیش از پیش مخدوش خواهد کرد.

مخالفت وودوارد با فروش پوگبا در حالی است که نایب‌رئیس یونایتد می‌داند سولسشر، سرمربی این تیم خود را برای خروج پوگبا از تیمش آماده کرده و قصد دارد برای فصل آینده تیمش را بدون حضور پوگبا ببندد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.