خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: جایگاه استان در شاخص های امورجوانان و تحلیل استات از آمار و ارقان مختلف قابل ارائه مشخص باشد.

جایگاه کشوری خراسان شمالی در شاخص های جوانان مشخص شود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در نشستی با محوریت ایجاد هماهنگی لازم برای حضور استاندار در جلسه ملی ستاد ساماندهی امور جوانان کشور، اظهار داشت: آیین نامه اجرایی ملی و استانی ستاد ساماندهی امور جوانان همراه با شرح وظایف برای بنده ارسال شود تا متناسب با آن و اقدامات انجام شده وزارتخانه های مختلف درخواست های ما از مرکز مشخص باشد.
وی ادامه داد: سازمان ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان به تنهایی نمی تواند اهداف مورد نطر این ستاد را تامین کند و دیگر دستگاه های اجرایی عضو ستاد باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.
شجاعی مطرح کرد: در خصوص اتمام و یا اجرای پروژه های خانه های جوان در استان جایگاه استان در کشور مشخص شود و نسبت به میانگین کشوری آمار مقایسه ای ارائه شود تا در جلسه ملی ستاد ساماندهی امور جوانان این موضوع مطرح و درخواست ما مشخص باشد.
شجاعی به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود دستور داد: آمار حوزه جوانان استان در حوزه امنیتی و اجتماعی تهیه شود تا تحلیلی از علت های افزایش یا کاهش آسیب های اجتماعی استان داشته باشیم.
وی مطرح کرد: در اولین نشست شورای اداری استان مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان در مورد ستاد ساماندهی امور جوانان استان ارائه گزارش داشته باشد تا در ادامه وظایفی برای فرمانداران تعیین کنیم.
شجاعی گفت: طرح های اجرایی در حوزه جوانان باید قابلیت اجرایی داشته باشد و موجب مهارت افزایی آنان شود و با تعریف فرآیند مشکلات این قشر مانند اشتغال حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.