یکی از رسانه های عربی خبر از توافق سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تیم الاهلی مصر داده است.

برانکو با الاهلی مصر به توافقات اولیه رسید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم پرسپولیس تا پایان لیگ نوزدهم بوده و یکی از مهم ترین مسائل حال حاضر این باشگاه، تمدید قرارداد با این سرمربی است. برانکو ۳ فصل متوالی پرسپولیس را قهرمان لیگ کرده و یک فینال و یک نیمه نهایی آسیایی نیز در کارنامه اش با این تیم دیده می شود.

اما حالا در شرایطی که خود برانکو اعلام کرده چند پیشنهاد خارجی در دست دارد، یک رسانه عربی خبر از یکی از این پیشنهادها داده است. سایت ارم نیوز، در خبری اعلام کرده است که باشگاه الاهلی مصر به دنبال جذب برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی مارتین لاسارته، سرمربی اروگوئه ای فعلی این تیم است.

ارم نیوز به نقل از منابع خبری داخل باشگاه الاهلی، ادعا می کند که برانکو با توجه به اینکه قراردادی با پرسپولیس ندارد، موافقت اولیه خود را برای هدایت الاهلی اعلام کرده است و یکی از شروط مهم او این بوده که کادر فنی این تیم را خودش به صورت کامل مشخص کند.

الاهلی مصر، با اختلافی فاحش پرافتخار ترین تیم فوتبال مصر است و در فصل جاری نیز در آستانه کسب چهل و یکمین قهرمانی خود در لیگ این کشور است. اخبار مبنی بر حضور برانکو روی نیمکت الاهلی در حالی منتشر شده که چندی پیش هم صحبت هایی مبنی بر پیوستن هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش، به این تیم پرافتخار وجود داشت.

توافق اولیه برانکو ایوانکوویچ با الاهلی مصر

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.