۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 657050

این هفته بر خلاف هفته گذشته که نتایج بسیار خسته کننده بود، این هفته اتفاق های هیجان انگیزی رخ داده که باعث تغییر روند نمودار ما شده است.

10 گوشی هوشمند برتر هفته +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، OnePlus 7 Pro به صورت رسمی معرفی و باعث حیرت کاربران نیز شد، این پرچمدار جدید با قیمت اقتصادی و با این که هنوز به صورت رسمی هم معرفی نشده بود تا دو هفته پیش پشت سر سامسونگ A50 قرار داشت، اما اکنون هیچ دلیلی برای عدم صعود به رتبه اول رده بندی وجود ندارد و OnePlus 7 Pro به صدر جدول رسید.

   OnePlus 7که تا کنون مانند OnePlus 7 Pro توجه زیادی را نتوانسته جلب کند، اما همچنان روند صعودی خود را طی کرده و  گوشی دیگری را از سامسونگ که A70   galaxyباشد را از پیش رو برداشت ؛ میان رده سامسونگ اکنون در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

گوشی دیگری برای اولین بار در این هفته عرضه می شود - Asus Zenfone 6 به نظر می رسد آنچه را که واقعا لازم است با قیمت قابل ملاحظه ، سخت افزار قدرتمند و دوربین ماژولی که برای اولین بار است همچین طراحی را می بینیم دارد و جایگاه پنجم را ازآن خود کرده است.

Redmi Note 7 با دو پله سقوط به رتبه ششم رسید،اما یکی دیگر از تلفن های به شدت موفق با طراحی جالب خود Realme X است که با سخت افزار فوق العاده و قیمت مناسب در رتبه هفتم قرار دارد، اما دسترسی آن در ابتدا محدود به چین است و باید منتظر بمانیم که آیا به کشورهای دیگر هم صادر می شود یا خیر.

در آخر Huawei P30 Pro و P30 Lite  که در حال حاضر با چند پله سقوط به رتبه هشت و نهم رسیدند و سامسونگ S10 +  که جایگاهی در این رده بندی نداشت توانست مجددا به رده آخر برگردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.