همدان- امروز با حضور استاندار همدان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان کلینیک فوق تخصصی امید همدان که در قالب طرح تحول سلامت ساخته شده در همدان بهره‌برداری شد.

 کلینیک فوق‌تخصصی ویژه امید همدان بهره‌برداری شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ساخت کلینیک امید  همدان در بازه زمانی کمتر از ۲ سال با  هزینه حدود ۱۰ میلیارد تومان بود که درمانگاه های قلب و عروق، جراحی مغز و اعصاب، مغز و اعصاب، سونوگرافی، چشم، جراحی، زنان و زایمان،   درد شناسی، ارتوپدی، پوست، عفونی، اطفال، داخلی، طب فیزیکی، روانپزشکی، ریه، گوارش، داخلی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق  و بینی دارد.

در مراسم بهره‌برداری از این درمانگاه استاندار همدان گفت: همدان توانایی پزشکی لازم را برای پیوند اعضا برای غرب کشور را دارد.

 سید سعید شاهرخی افزود: استان همدان با توانایی و دانش علمی که متخصصانش در حوزه پزشکی دارند در اجرای طرح تحول سلامت موفق بود است.

 رئیس دانشگاه ابن سینای همدان هم اظهار کرد: درمانگاه های امید در سایر شهرستان های استان همدان مانند نهاون و ملایر راه اندازی شده بود و امروز هم شاهد بهره برداری این مرکز درمانی فوق تخصصی در همدان هستیم.

سید حبیب الله موسوی بهار گفت: برای اجرای طرح تحول سلامت در استان همدان ۳ هزار طرح پیش بینی و تعریف شده بود که حدود ۲ هزار طرح آن از آغاز طرح تحول سلامت اجرایی شده است.

وی افزود: هزینه معاینه بیماران در این مرکز توسط پزشکان متخصص  و فوق تخصص حدود ۴ هزار و ۸۰۰ تا ۶ هزار تومان است برای نوبت دهی هم ا ز ۲ روش نوبت دهی الکترونیکی حضوری و غیر حضوری در این مرکز استفاده می‌شود.

 انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.