رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور گفت: در استان خراسان رضوی مسئول بازنشسته ای وجود ندارد که با مجوز مقام معظم رهبری مشغول به کار باشد.

 شناسایی  دو شغله ها به طور مستمر در خراسان رضوی صورت می گیرد

حجت‌الاسلام حسن درویشیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: بعد از اصلاحیه قانون دوشغله ها در سال ۹۵ ، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات با جدیت به موضوع دو شغله ها ورود پیدا کردند و هشدارها و تذکرهای لازم به سازمان ها و  افراد داده شد که باعث شد همه این افراد به جز یک شغل از مشاغل و مسئولیت های دیگرشان در استان استعفا دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آماری از دوشغله ها در استان خراسان رضوی وجود ندارد، تصریح کرد: سازمان بازرسی بر اساس  تکالیف و وظایف خود و در راستای نظارت بر حسن اجرای این  قانون از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می کند وبا  افراد متخلف دوشغله و یا چند شغله برخورد و آنها را به مراجع قانونی معرفی می کند.   

حجت‌الاسلام درویشیان افزود:  طبق آخرین ارزیابی ها فرد دوشغله و یا چند شغله ای در استان وجود ندارد و در این زمینه نهادهای نظارتی به طور مستمر در حال ارزیابی هستند و به محض شناسایی ،به موضوع ورود پیدا خواهند کرد و با افراد خاطی طبق قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور افزود: اما از مردم نیز انتظار می رود در این زمینه اگر اخبار و اطلاعاتی در اختیار دارند موضوع را به مراجع قضایی گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به ان رسیدگی صورت بگیرد .

حجت‌الاسلام درویشیان بیان داشت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز در استان خراسان رضوی به طور کامل اجرا شد و بر اساس آن در نهادهای خراسان رضوی همه مدیران بازنشسته درادارات دولتی ، شهرداری ها و استانداری خراسان رضوی ترک پست کرده اند و به جز دوسه نفری از جمله استاندار سابق خراسان رضوی و شهردار سابق مشهد که با اجازه مقام معظم رهبری ، مجددا در تهران بکارگیری شدند، در استان خراسان رضوی مسئولی بازنشسته ای وجود ندارد که با مجوز مقام معظم رهبری مشغول به کار باشد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.