مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:در خصوص تقسیم سکوها به میزان ۵۰-۵۰ نه ابلاغی نه به باشگاه و نه به هیأت فوتبال استان اصفهان شده است.

تابش: قانون ۵۰-۵۰ در جام حذفی استان اصفهان را ملتهب کرده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه جلسه شورای تأمین استان اصفهان در خصوص بحث حضور هواداران در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت:ما متعجب شدیم برای اینکه نیمه نهایی شرایطش فرق می‌کند، اگر این مسئله را برای فینال اعلام کنند، روال و عرف و منطقی است، چون معمولاً فینال جام حذفی در شهر بی‌طرف و در یک ورزشگاه بی‌طرف با ظرفیت هوادار ۵۰-۵۰ برگزار می‌شود که معقول است، اما نیمه نهایی از مدت‌ها قبل قرعه‌کشی شده، جدول تنظیم شده و ما می‌دانیم که در نقش جهان میزبان پرسپولیس هستیم. اعلام این قضیه، شهر و حتی استان اصفهان را ملتهب کرده. خودتان می‌دانید چقدر برگزاری این مسابقه مشکل می‌شود. اگر ما میزبان پرسپولیس هستیم پس چه شرایطی میزبانی؟

تابش در ادامه گفت: این اسمش میزبانی نیست. امروز در جلسه شورای تأمین استان بودیم و همه مسئولین و ارگان‌ها ذیربط همدل و متحد  و متفق‌القول نظرشان بر این بود که این تصمیم کاملا غیراصولی است و شرایط بسیار بسیار ناجوری را برای برگزاری مسابقه ایجاد می‌کند. بنده مخالفت صددرصدم را با این قضیه اعلام می‌کنم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه افزود: واقعا قصد اینکه التهاب را بیشتر کنیم نداریم، اما فدراسیون و سازمان لیگ بررسی کنند و ببینند آیا چنین شرایطی می‌تواند برگزاری یک مسابقه را به صورت منطقی و صحیح موجب شود؟ ما اعتراض‌مان را کتبا به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردیم و امیدوارم که توجه و تجدیدنظر کنند. 

وی افزود: دوستان می‌گویند این قانون از سالهای قبل مصوب شده است. هیج ابلاغی نه باشگاه و نه هیأت فوتبال اصفهان اعلام شده است. هیأت فوتبال چنین ابلاغی را ندارد که تماشاگران ۵۰-۵۰ باشند. ما در همین جام حذفی به زمین مس کرمان رفتیم، چرا شرایط در آنجا ۵۰-۵۰ نبود؟ ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به ما داده شد و ۹۰ درصد به میزبان که حق‌شان بود. ما در همین نقش جهان پذیرای نساجی مازندران بودیم که تیم پرهواداری است، اما اینجا هم همان قانون ۱۰ به ۹۰ اجرا شد. 

تابش در پایان گفت: من اعلام می‌کنم که حتما تجدیدنظر کنند. عده ای از هواداران ما مرتبا تماس می‌گیرند و می‌گویند چرا از حق و حقوق هواداران دفاع نمی‌کنید؟ ما دفاع می‌کنیم، اما اهل جارو جنجال نیستیم. آیا هر موردی بود باید به اطلاع همگان برسانم که من این کار را کردم؟ من به طریق معقول و از طریق مراجع ذیصلاح و ذی‌اثر اقداماتم را انجام دادم. امروز صبح منتظر بودیم در جلسه شورای تأمین استان شرکت کنیم و نظر آنها را هم بدانیم که نظر شورای تأمین اعلام خواهد شد. همه ارگان‌های ذیربط و ذیصلاح نظر مساعدی نسبت به این قضیه نداشتند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.