قزوین_ عضوکارگروه مدیریت راهبردی فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نداشتن تولید محتوای مناسب از آفات فضای مجازی است.

تسخیر ذهن و تخیل انسان، مهمترین ابزار  دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین عرب اسدی عضو کارگروه مدیریت راهبردی فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز یکشنبه در هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های «دفاع همچنان باقیست» که با موضوع تشکیلات و رسانه‌های انقلابی و به همت بسیج رسانه استان قزوین ویژه اصحاب رسانه و فعالان مجازی عصر امروز (یکشنبه) در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد سلطه از اهداف طاغوت است و ضرورت دارد تا رزمندگان جنگ نرم اهداف این طاغوت و دشمن را شناخته و براساس آن عملکرد خود را داشته باشند.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت قدرت تشخیص افزود: رزمنده عرصه جنگ نرم باید قدرت تشخیص را دارا باشد و از راه درمان آن نیز آگاهی داشته باشد چراکه دشمن ذهن و قلب افراد را مورد هدف قرار می‌دهد و برای تحقق اهدافشان اتاق فکری راه انداخته تا ذهن مردم جامعه را درگیر کند.

عضو کارگروه مدیریت راهبردی فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دشمن در قدرت تخیل و ذهن انسان توجه دارد و ذهن و تخیل انسان را به عنوان زمین اصلی خود قرار می دهد، ادامه داد: دارا بودن کنترل قوه تخیل می تواند نقش موثری داشته باشد.

عرب اسدی بیان کرد: فرآیند تصویرسازی در ذهن انسان صورت می گیرد و با توجه به اهمیت تصویرسازی و تاثیرگذاری آن غرب روی ساخت کارتون تمرکز کرده است تا قوه خیال فرد را به چالش بکشد.

وی گفت: مردم از رسانه های انقلابی تصویر ذهنی دارند و آنها را مزدور می پندارند که در قبال فعالیت و کار، پول دریافت می کنند که برای این تصور نامناسب، پادزهری با عنوان فعالیت های جهادی وجود دارد.

عضو کارگروه مدیریت راهبردی فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد:دشمن برای استفاده از اهداف خود، ابزارهای مختلفی را به کار می برد و یکی از این موارد، قلب انسان‌ها و به عبارتی گرایشات، ارزش‌ها و علاقه آنها است.

اسدی مطرح کرد: عرصه فضای مجازی آفاتی را نیز به همراه دارد که از موارد آن می توان به نداشتن تولید محتوای مناسب اشاره کرد و باید در فضای مجازی تولید محتوای مناسب کرد و با تقسیم هوشمندانه وارد عمل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.