تیم پرسپولیس با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار با پارس جنوبی به مصاف السد قطر خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در شب خداحافظی ژاوی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سرخپوشان پایتخت امشب در دیداری تشریفاتی به مصاف السد قطر خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می شود که قطری ها برای صعود و صدرنشینی به سه امتیاز آن نیاز مبرمی دارند اما پرسپولیس به نوعی فقط برای پاداش ۸۰۰ میلیونی برد در این بازی تلاش خواهد کرد.

باتوجه به این موضوع برانکو قصد ندارد در ترکیب تیمش تغییرات زیادی را ایجاد کند. به جز ماریو بودیمیر که به خاطر مصدومیت این بازی را از دست داده، فقط یکی دو تغییر دیگر در ترکیب قرمزها وجود خواهد داشت. بنابراین بار دیگر علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار می گیرد تا بوژیدار رادوشوویچ همچنان در حسرت بازی آسیایی بماند.

در دفاع میانی زوج شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی همچنان در زمین حضور خواهند داشت. در دفاع راست مهدی شیری بازی می کند و در دفاع چپ شایان مصلح به جای محمد نادری قرار می گیرد. مصلح در بازی با ماشین سازی نیز حضور داشت اما نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

در خط هافبک احتمالا شاهد تغییری در ترکیب پرسپولیس نخواهیم بود. کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و سیامک نعمتی در خط هافبک بازی می کنند و البته احتمال دارد که سروش رفیعی جای نعمتی را بگیرد. هرچند که شاید پیش از تمرین دیروز پیش بینی می شد برانکو حداقل در این بازی به مهدی شریفی میدان دهد.

در شب خداحافظی ژاوی، علی علیپور بار دیگر فیکس خواهد بود. او در دو فصل اخیر بیشترین تعداد بازی را برای پرسپولیس انجام داده و به همین خاطر خیلی ها تصور می کنند که دچار خستگی شدید شده است. او در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ تنها یک گل زده و باید دید می تواند دومین گل خود را به السد بزند یا خیر. زوج علیپور در غیاب بودیمیر، امید عالیشاه خواهد بود؛ بازیکنی که پس از مدت ها در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

روی نیمکت سعید کریمی، مهدی شریفی و محمدامین اسدی مهره های هجومی هستند. همچنین احتمال دارد سعید حسین پور، سروش رفیعی و محمد نادری نیز به کار گرفته شوند. حسین ماهینی هم امشب روی نیمکت خواهد نشست.

این بازی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و ژاوی ارناندس در پایان آن برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل السد: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (سروش رفیعی)، مهدی ترابی، علی علیپور و امید عالیشاه.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.