در طول چند روز گذشته، تعداد نسبتا زیادی گوشی های هوشمند و جذاب روانه بازارهای جهانی شدند.

چه گوشی‌های جذابی در هفته گذشته معرفی شدند؟ +عکس و فیلم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، انتشار این تلفن های هوشمند جذاب از هفته گذشته با  OnePlus 7 Pro و 7 Sidekick آغاز شد.

انتشار محصولات OnePlus همیشه جذابیت های زیادی داشته اند که 7pro هم از این قاعده مستثنی نیست، 7pro دارای نمایشگر QHD +90 گیگاهرتزی عالی، دوربین سه بعدی از پشت و یک دوربین کامپکت خودکار است که باعث شده نگاه ها بیشتر از هر زمان دیگری بر روی این محصول OnePlus باشد.

سپس Realme X در روز چهارشنبه معرفی شد، گوشی فوق العاده با قیمت مناسب و با کیفیت خوب واقعا بر همگان تاثیر گذاشت و احساسات ما فراتر از سطحی رفت که توقعش را داشتیم.

فردای آن روز محصول جالب اما نه انقلابی موتورولا رونمایی شد، محصول جدید موتورولا با نمایشگر 21: 9، One Vision دارای طراحی جذابی است، این گوشی هوشمند عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و دوربین آن هم رضایت بخش است اما ضعف این گوشی موتورولا می تواند در باطری آن باشد.

روز پنج شنبه  Asus Zenfone 6 معرفی شد، یک گوشی تمام صفحه ای با یک دوربین دوگانه دوار با هدف استفاده همزمان برای دوربین سلفی است، Snapdragon 855 مغز متفکر سخت افزار این دستگاه را بر عهده خواهد داشت و از پس تمام پردازش ها بر خواهد آمد، باتری 5000 میلی آمپری آن یکی از قدرتمند ترین باطری های بازار است و در نهایت شروع قیمت آن در بازار جهانی 499 یورو نیز خواهد بود.

همچنین در روز پنج شنبه، مراسم معرفی (Huawei Mate 20 X (5G رسما برگزار شد. این مدل هواوی آن چنان جذابیت و تفاوت خاصی با مدل قبلی خودش ندارد، و در باطری و در بخش ارتباطات 5g ارتقا پیدا کرده است.

و پس از آن در روز جمعه، Oppo A9x معرفی شد ،دوربین اصلی 48MP Quad Bayer  ,  ودوربین سلفی16 مگاپیکسلی و شارژ سریع VOOC Oppo A9x از ویژگی های آن می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.