قزوین_ مدیرآستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین از برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در این آستان خبر داد.

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود

حجت الاسلام احمد باقری مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از برگزاری مراسم جشنی در این آستان خبر داد و اظهار داشت: این جشن همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)  برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام برناس خواهد بود که از برنامه های جشن می توان به مولودی خوانی اشاره کرد.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین عنوان کرد: این مراسم در روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه (امروز) در ساعت ۱۸.۳۰ در این آستان مقدس برگزار می شود.

باقری در بخش دیگری با اشاره به اهداف برگزاری جشن ولادت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) یادآور شد: این جشن با هدف ترویج سیره و روش زندگی کریم اهل بیت (ع) و برگزاری مراسم جشن و سرور به مناسبت ولادت امام دوم شیعیان برگزار می شود که اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین و پایگاه مقاومت بسیج و هیئت ابن الرضا (ع) در برگزاری این جشن مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: آستان مقدس امامزاده حسین (ع) از اماکن متبرکه استان قزوین محسوب می شود که زائران بسیاری را در طول هفته و سال به خود اختصاص می دهد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.