برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو د خوگونس مدعی شد قرارداد پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا آماده شده در اختیار وکیل او قرار گرفته و تنها امضای آن باقی مانده است.

انتقال گریزمان به بارسا؛ فقط امضا مانده

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین ، مدتی است شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به بارسلونا یکی از خبرهای اول فوتبالی دنیا است و هر روز ادعا و خبر جدیدی درباره این انتقال جنجالی مطرح می‌شود.

 در آخرین تحولات مربوط به این ماجرا، برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو د خوگونس مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مطرح شده که قرارداد انتقال گریزمان به بارسلونا از سوی این باشگاه کاتالان آماده شده، به اطلاع وکلای گریزمان رسیده، همه اصلاحات مد نظر دو طرف روی قرارداد اعمال شده و حالا تنها کاری که برای ملحق شدن گریزمان به بارسا باقی مانده، امضای قرارداد است.

اخیراَ ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا هم مذاکرات باشگاه با گریزمان را تایید کرده بود. اما از سوی دیگر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند رختکن بارسا به دلیل اتفاقات سال گذشته از ورود گریزمان به باشگاه راضی نیستند و به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌اند که دست از ادامه مذاکرات با گریزمان بردارند.

ولی بلافاصله شمار دیگری از رسانه‌های اسپانیایی که بیشتر متمایل به کمپ بارسا هستند این خبر را تکذیب کرده و گفتند در رختکن بارسا اوضاع امن و امان است و بازیکنان این تیم نسبت به گریزمان موضع منفی ندارند.

همانطور که ال‌چیرینگیتو د خوگونس می‌گوید ظرف چند روز آینده شاهد امضای رسمی قرارداد پیوستن گریزمان به بارسلونا خواهیم بود یا داستان او و تیم آبی و اناری شهر بارسلون همچنان پر فراز و نشیب ادامه خواهد یافت.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.