اهواز-مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری امتحانات نهایی برای ۴۵ هزار ۵۸۲ دانش آموز پایه دوازدهم نظام جدید، پیش دانشگاهی، نظری و فنی حرفه ای به صورت الکترونیکی در خوزستان خبر داد.

برگزاری الکترونیکی امتحانات نهایی در خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛  محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای ارتقای سطح کیفی آزمون ها،  امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خوزستان به شیوه نوین الکترونیکی برگزار خواهد شد.


تقی زاده با بیان اینکه بالغ بر ۴۵ هزار و ۵۸۲ دانش آموز به شیوه الکترونیکی آزمون نهایی خواهند داد، خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته توسط اداره سنجش و امتحانات اداره کل در این شیوه برای بالغ بر ۳۷۸ هزار و ۹۹۹ نفر درس در ۳۹۹ حوزه امتحانی امتحان برگزار خواهد شد.


وی در ادامه افزود: دانش آموزان ۱۴ منطقه سیل زده خوزستان نیز تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: شیوه نامه های مرتبط با نحوه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی به مناطق ارسال شده است.

همچین روزبه باقرپور؛ رئیس اداره سنجش و امتحانات نیز با تاکید بر فواید برگزاری الکترونیکی امتحانات نهایی؛ توضیح داد: برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی علاوه بر افزایش روایی و پایایی آزمون در بحث افزایش ضریب امنیت و تسهیل تصحیح نیز کمک شایانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.