هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس دو سال دیگر قرارداد دارم و اگر پیشنهاد اروپایی به دستم برسد با برانکو ایوانکوویچ مشورت می‌کنم.

هافبک پرسپولیس: پیشنهاد اروپایی برسد با برانکو مشورت می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  مهدی ترابی درباره شرایط خود و نگرانی‌های هواداران، در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما هدف مشخصی داریم. ما اعضای تیم و باشگاه و هواداران به دنبال پیروزی در دو بازی بعد و دبل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستیم. طبیعی است که هیچ چیز دیگری فکر ما را از این موضوع منحرف نمی‌کند.

وی ادامه داد: قرارداد من با پرسپولیس برای دو فصل و نیم بود که دو فصل دیگر آن باقی مانده است. از حضور در پرسپولیس راضی هستم. از یک طرف در تیمی حضور دارم که از بچگی آن را دوست داشتم و از سوی دیگر در تیم قهرمان و پرطرفدارترین تیم ایران بازی می‌کنم. البته آرزوی هر بازیکنی است که بتواند روزی در سطح اول اروپا بازی کند. قطعاً در صورتی که یک پیشنهاد سطح اولی از اروپا به من ارائه شود، باعث افتخار است و برای باشگاه و هواداران هم یک اتفاق خوب به حساب می‌آید، اما از سوی دیگر من با پرسپولیس قرارداد دارم. قطعاً اگر روزی چنین پیشنهادی را دریافت کنم با برانکو ایوانکوویچ و باشگاه مشورت خواهم کرد.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: باز تاکید می‌کنم، من در حال حاضر به پرسپولیس فکر می‌کنم و از بازی کردن در این تیم لذت می‌برم و می‌خواهیم پس از سال‌ها، دوباره لیگ برتر و جام حذفی را با هم بگیریم.

منبع: مهر 

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.