خراسان شمالی- استانداری خراسان شمالی به جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمدکمک ۵۰۰ میلیون ریالی کرد.

کمک ۵۰۰ میلیونریالی استانداری خراسان شمالی به جشن گلریزان
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در مراسم جشن گلریزان اظهار داشت: درسال  ۶۹یکی از نداشته های جامعه یعنی ستاد دیه شکل گرفت که موجبات آزادی هزاران زندانی فراهم شد و این نشان ازعظمت روح ارزش های اسلامی دارد. 
وی بر بحث پیشگیری از ورود مددجویان به زندان ها تاکید و اظهار داشت: اگر از انجام وظایف خود غافل نشویم با این حجم سنگین زندانی در زندان ها مواجه نخواهیم شد.
شجاعی افزود: تعدادی از افراد هم اکنون در معرض خطر اعتیاد و دیگر مسائل و آسیبهای اجتماعی و به نوعی در صف انتظار زندان هستند که این افراد بعضا از سنین پایین دچار مشکلات اجتماعی و اعتیاد می شوند.
وی ادامه داد: اگر ما مسئولان وظایف خود را درست انجام دهیم این قشر از صف انتظار ورود به زندان خارج شده و به جمعیت سازنده جامعه تبدیل می شوند.
استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان باید کاری انجام دهند که از ورود به زندان ها جلوگیری شود تا این مسئولیت سنگین در جامعه ایجاد نشود.
شجاعی بر ایجاد اشتغال در زندان ها تاکید کرد و افزود: تمام قد از موضوع اشتغال زندانیان حمایت می‌کنم زیرا مددجویان باید در زمان تحمل حبس، کسب و کار داشته باشند و مهارتی را بیاموزند تا در زمان آزادی دچار مشکل نشوند.
وی بر حمایت خانواده های زندانیان نیز تاکید کرد و گفت: این گروه ناخواسته دچار مشکلاتی شده اند و تاوان جرم دیگری را باید بپردازند باید شاخص های این آسیب های اجتماعی در سطح استان کاهش یابد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.