۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 657385

یک موسسه تحلیلی به نام Stroppa از شناسایی حدود 52 هزار حساب کاربری ضدترامپ در اینستاگرام خبر داده است.

فیلتر صفحات مخالف ترامپ توسط اینستاگرام

به گزارش قدس آنلاین در حالی که بسیاری از بزک کنندگان غرب در کشور ما همواره از وجود آزادی در کشورهای غربی صحبت می کنند، اخیراً اینستاگرام اقدام به مسدود کردن حساب های مخالف ترامپ کرده است.

قبلاً این شبکه اجتماعی حساب های زیادی را در نقاط مختلف جهان که با سیاست های کاخ سفید همراهی نداشتند بسته بود. حساب های مربوط به حزب الله و سپاه پاسداران از جمله صفحاتی بودند که در اینستاگرام فیلتر شده و از دسترس خارج شدند.

اکنون اینستاگرام اعلام کرده که در حال تحقیق در مورد فعالیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی بر ضد ترامپ رئیس جمهور امریکا با استفاده از هشتگ هایی خاص است.

برخی حساب های کاربری در اینستاگرام با استفاده از هشتگ هایی مانند من از ترامپ متنفرم در اقدامی هماهنگ برای انتشار مطالبی منفی بر علیه وی فعال شده اند.

خبرگزاری فارس هم نوشت: اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک است از تحقیق و بررسی این موضوع خبر داده و البته تایید کرده که تعدادی از پست های ارسالی با چنین هشتگ هایی را نیز پاک کرده است.

سخنگوی اینستاگرام از تحقیقات در این زمینه خبر داده و تایید کرده که حساب های مهاجم به ترامپ که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کنند، پاک می شوند. یک موسسه تحلیلی دیگر به نام Stroppa نیز از شناسایی حدود 52 هزار حساب کاربری ضدترامپ در اینستاگرام خبر داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.